Financieel administratief medewerker - 16 uur

'Wij staan dichtbij de klant en collega's kennen elkaar goed'

Wij zoeken een enthousiaste collega voor onze financiële afdeling. Dit is een leuke functie waar je met enige ervaring aan de slag kunt en ook als starter goed kunt meegroeien. Er is ruimte om te leren, voor eigen inbreng en initiatieven. Zoek jij een baan die meer is dan alleen cijfers? Voel je je fijn in een bedrijf waar iedereen elkaar kent en hou jij van collega’s die flexibel en initiatiefrijk zijn met een goed gevoel voor humor? Dan ben jij wellicht de frisse wind voor onze afdeling die wij zoeken.

Wat ga je doen bij ons

  • Jij regelt onze crediteurenadministratie en betalingen.
  • Je verzorgt de urenregistratie van onze collega’s.
  • Je ondersteunt bij de debiteurenadministratie.
  • Jij regelt onze personeelstrainingen en de vaste & mobiele telefonie.
  • Overige administratieve taken.

 

Wat vragen wij van onze nieuwe collega

  • Mbo werk- en denkniveau.
  • Je kunt goed uit de voeten met Word en Excel.
  • Je bent vanzelfsprekend cijfermatig ingesteld en accuraat.
  • Een van jouw werkdagen zal de dinsdag zijn, de andere dag in overleg
    (wil je de uren over 3 werkdagen verdelen, dat is prima).
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Initiatiefrijk en oplossingsgericht met een servicegerichte instelling.
  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • Flexibiliteit om tijdens vakantie van jouw collega een extra dag te werken (dit komt ca. 5x per jaar voor).
  • Woonachtig in de omgeving van Alphen aan den Rijn.

 

Wat bieden wij onze nieuwe collega

  • Salaris maximaal € 3.200,00 bruto op basis van 40 uur, afhankelijk van kennis en ervaring.
  • Uitzicht op vast dienstverband.
  • Interne en externe trainingen en opleidingen.
  • Bedrijfspensioen.
  • Een fijne werksfeer, wij houden van een lolletje en iedereen kent elkaar.
  • Regelmatige bedrijfsuitjes en borrels met collega's.

Bedrijfsprofiel
Onze werkzaamheden bestaan uit specialistisch bouwkundig en technisch onderzoek, houtconservering, houtrestauratie, vochtwering, kruipruimte renovatie en kelderafdichting. Wij werken met ca. 35 collega’s aan uiteenlopende restauratie- en renovatieprojecten en wij zijn trots op onze goede naam in de markt als vakspecialist. Wij zijn volledig gecertificeerd en een erkend partner van de ERM voor onze werkzaamheden in monumenten. Ons hoofdkantoor bevindt zich in Alphen aan den Rijn.  

Bezoek www.vanlierop.nl voor meer informatie.
Wij zijn deel van de Dolmans groep www.dolmans.nl.

Onze kernwaarden
Specialistisch vakmanschap, Veilig en Betrouwbaar, Samenwerkend, Passie en Persoonlijke aandacht.

Ben je enthousiast geworden en kun je je vinden in onze missie, visie en kernwaarden, dan ontvangen we graag jouw cv en motivatie naar Kim Baggen, k.baggen@vanlierop.nl.
Heb je eerst nog vragen over deze vacature, of jouw profiel sluit niet helemaal aan? Neem dan contact met ons op 0172 43 35 14 en vraag naar Kim Baggen of Bart van Lierop.

Reactietermijn
Op het moment dat wij voldoende reacties hebben binnengekregen en de vacature daarmee vervuld kan worden, verwijderen wij de vacature van onze website.

 

Nieuws

Over ons

Historie

Projecten

Referenties

WKA

Vacatures

Privacyverklaring

Cookies

Brochure

FAQ

Veiligheid en kwaliteit

  • Nederlandse Vereniging Plaagdiermanagement Bedrijven
  • FSC
  • ISO 9001 VCA
  • KOMO
  • Keurmerk Plaagdier Management
  • Stichting Restauratiekwaliteit Monumentenzorg